Peki hanımlar doğum yapıpta saçı çok az veya dökülmeyen var mı? Kullandıkları vitamin nelerdir . Ben şampuan alıp kullanacağım. Ama bence biraz vitaminlerle de alakalı gibi bu durum. Çünkü hamileliğimde yine saçım çok dökülüyordu artık saç köklerim ağrımaya başlamıştı. Dr un verdiği demir kan b12 ilaçlarını kullanınca mı geçti anlamadım. Ama doğumdan sonra ben bütün takviyeleri bırakmıştım. Şimdi emzirmedğğm halde dökülüyor. Her gğn ev süpürüyorum her yer saç. Kıyafetlerim saç yani çocuğumun üstünde bile saçım var :)) ki benim saçlarımda gürdür . Şimdi sanki bir avuç kalmış gibi. Şu son 1 aydır çok dökülüyor. ⅔ gündür psikolojimi etkiledi bu durum