ysen zeynebbrn benim kızım 13 aylık benim 1 aydır dökülüyor emzirmiyprum da daha önce böyle dökülmemişti bu zamana mı kaldı bilmiyorum çok canım sıkılıyor benimde napcam bilmiyorum
umaygkr Diger tuyler de dokuluyo mu ya benim gobegimdekiler cok gozume batmaya basladi hormonlardan dolayi soyahlasti sanirim suan almak da istemiyorum donguye girmemek icin
meryem_ag umaygkr bende hamilelikte çıkan tüyleri doğumdan sonra ilk ay ağdayla almıştım hala çıkmadı nedenini bilmiyorum ama geçicidir belki de herkesinki 🤔
mejsa zeynebbrn 10. Aydan bildiriyorum saçlar geri geliyor hatta yeni gelenler o kadar komik duruyor ki bebeğimin saçları gibi dik dik 😂 emzirme bitmeden durmaz ama
nurx1 Ben emzirmiyorum ilk 2.5 ay emdi şuan 4 buçuk aylık ve doğum yaptığımdan beri çok fazla dökülüyor saçım azaldı baya o kadar uzun saçlarım var çok üzülüyorum sadece emzirmekle alakalı değil demekki 🤦🏼♀️
annelife zeynebbrn ben gebelikte kullandığım multivitamin takviyesini kullandığım sürece dökülme yaşamadım pek. Ne zaman vitamin bıraktım o zaman dökülme oldu diyebilirim. Bence genel olarak dökülme kan değerleri ile ilgili.
balo berengunes doktorunuz felan mı önerdi bu vitamini b 12 değerlerinize bakıp mı karar veriliyor yoksa emziren her anne içebiliyor mu ben de emziriyorum sütüm azaldı ciddi anlamda artırmaya çalışıyorum da o nedenle soruyorum
berengunes balo evet çocuk doktoru önerdi bestlakta iç dedi hatta bunları kullanıyorum süt için. Doğum yapıp emziren hangi kadının değerleri iyidir ki :))
juli_naz zeynebbrn bende 4 aydan bildiriyorum…aynı durumdayim. Yarın ChakUp randevum var ve kan tahlillerini ayrıntılı istiycem ve saç dökülmesi içinde konuscam 🙄🙄
aylisinannesi Aydan bildiriyorum son 2 aydır dökülmüyor saçlarım şampuan olarak lorealin kahverengi şişede bir şampuanı var onu kullanıyorum ciddi anlamda durdurdu dökülmeleri keşke daha önce kullansaydım. Bir deneyin isterseniz
Mavigokyuzu zeynebbrn merhabalar, aynı sorunu yaşamıştım, dematolog saç köklerimin açık olduğunu hamilelik sonrası hormonla değişimden dolayı normal olduğunu söylemişti. Destek için de vichy dercos mor rengini önermişti. İyi gelmişti bayağı
ilkaay0 zeynebbrn kesinlikle bioxcin fortr şampuanı tavsiye ediyorum. Eczaneden yada internetten bulabilirsiniz 2. Doğumun kızım 6 aylık aşırı dökülme vardı bu şampuan sayesinde çok çabuk bebek saçlarım çıktı kesinlikle alabilirsin
hemshireanne zeynebbrn hiçbirşey yapmaya gerek yok. Vücut kendini yeniliyor. Dökülme kendiliğinden duracak ve yerine yeni saçlar çıkacaktır. Uzun sürmesi herkesi endişelendiriyor ama normali bu biraz daha sabır
deleted20517 zeynebbrn hiçbir çözümü yok büyük kızımda dökülmeye başladı şuan o 3 buçuk yaşında ve 5ay önce ikinci bebeğim oldu şuan kafamda saç yok nerdeyse ve ön kısmları kelleşti yani öyleböyle bi dökülme değil sanırsın lösemi hastasıyım elimi attığım gibi yumak yumak saç elimde 🤷♀️
edaeren00 zeynebbrn hiç sorma ya her yer kıl en sevmediğim şey saç kalmadı kafamda bütün annelerde olan bişey bunun tek ilacı zaman
kubrakaradumann 8-9 aya kadar benimde avuç avuç döküldü yerler hep saç doluydu ama geçti çok şükür i mom latte önermişti aile hekimi onu kullandım