Kartanesi26_ Bazı bebekler ne yaparsan yap emmiyor . Benim bir oğlum daha var oda 5 yaşında asla emmedi onada sağarak verdim . Bebeğin emmemesi insana nasıl kötü hissettiriyor bilirim . Benimde içimde kalmıştı ama kızım 3 ay emdi sadece kızımdada sütüm yoktu nasıp işte napalım . Günde 1 öğün bile olsa sağıp toplayıp veriyorum doysun diye değil ilaç niyetine veriyorum böyle avutuyorum kendimi . Çok teşekkür ederim ♥️ Anne yüreği işte ne kadar sağım yapıp yıkamak falan zor olsada insan katlanabiliyor herşeye yeterki evlatlarımız iyi olsun 🥰