seyda_emir_humeyra Kızlar ellerim ve kollarım ( dirseklerime kadar ) biberon temizleyicisinden alerji oluyor aşırı derecede kaşınıp yara olup kanıyor. Sizler hangi temizleyiciyi kullanıyorsunuz ? Kujju kullanıyorum
Kartanesi26_ seyda_emir_humeyra aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum ellerim hep yara aşırı tahriş ediyor siveno kullandım e bebeğinkini kullandım unibaby kullandım hep aynı şimdi wee baby aldım bakalım o nasıl olacak 🤦🏻♀️
mrseda seyda_emir_humeyra Siveno egzamayı tetikledi bende yara ve kaşıntı yaptı Uni baby deneyeceğim yorumları içeriği güzeldi
seyda_emir_humeyra tuayyo siveno da doğal içerikli ama onu denemedim tavsiyeniz için teşekkür ederim deneyecem mutlaka
seyda_emir_humeyra tuayyo Ben sütümü sağarak veriyorum bebeğime , süt sağma makinemin parçaları oluyor ya sağımdan sonra yağ birikiyor o yağlar temizlenir mi karbonatla ?
seyda_emir_humeyra Fotoğraf yükleyebilsem yüklerdim. Gerçekten çok sızlıyor başka markalarda kullandım onlarda da aynısı oldu
seyda_emir_humeyra berengunes onu da kullandım bir damla bile herhangi bir yerime değse ciddi anlamda alerji oluyorum
Kartanesi26_ seyda_emir_humeyra bende sağarak veriyorum bıktım biberon makine yıkamaktan ya kaç aylık sizin
berengunes seyda_emir_humeyra kullanmayın bence o zaman şart değil ki? biberon kısmını bulaşık makinesinşn biberon ayarında yıkayın emzik kısmını da kaynatın. Ben sürekli kullanmıyorum temizleyiciyi çok gerekli yıkamam gereken anlarda kullanıyorum
seyda_emir_humeyra Kartanesi26_ Unı baby kullandım onda sorun yaşamadım ama boykotmuş bilmeden almıştım artık almıyorum
seyda_emir_humeyra Kartanesi26_ Gerçekten çok zor yaa hele bebek durmuyorsaaaa benim kız hep kucağımda 5 ay 10 günlük . Sizin ?
seyda_emir_humeyra mrseda siveno da doğal içerikli ben birçok ürününü kullandım memnun kaldım ama işte doğal içerik maalesef daha da kötü ediyor . Siveno yu denemedim ama deneyecem yine de
Kartanesi26_ seyda_emir_humeyra yaklaşık 9 aydır bu şekilde 🥲hala da devam ediyorum tabi arada az da olsa mama da veriyorum
seyda_emir_humeyra Kartanesi26_ Çok zorlanmışsındır yaa tahmin edebiliyorum ama gerçekten tebrik ediyorum harika bi annesiniz . Bende mama veriyorum bebeğim 3 ay aktif emdi ama sütüm az olduğu için ennn başından beri meme + mama şeklinde ilerledik ama 3 aylık olunca asla mememi istemedi çünkü sütün onu hiç bir zaman doyurmadı ve memeyi maalesef bıraktı . Şimdi sağarak veriyorum ama sadece günde 1 öğün oluyor