Gamzesylu-06 Gaz damlası kullanıyorum ben mestil çok iyi geldi valla bebeğim sakinleşti normalde ağlayarak uyanırdı sancıdan ama gaz damlası kullandigimdan beri kendiliğinden uyanıyor ağlamıyor bile ben sesler çıkarıyor sesini duyuyorum yanına gidiyorum gülüyor neşesi yerine geldi bu arada 2 aylık olduk