Masal51 Gamzesylu-06 yok cnm yarim cay kasigi bebege vercksn sen degil 1 2 damlada su degdir verdikten snra sekerli oldguu icn su iyi glr .cok fyda ediyo grckten bzmki kaka yapamiyodu kc aydir ona bile fyda etti vala
Emirasaf_e Ergulomer gazi çıkardığı an hemen indiriyorum omzumdan sizin kontrolunuzde yuz ustude yatirabilirsiniz hareket ettikce rahat oluyorlar
Gamzesylu-06 Zeyneppppp kimyonu denemedim yemeklere çayını içiyorum ama onuda deneyim bari . Valla hiçbişey yiyemiyorum korkudan ama yinede oluyor gaz
Zeyneppppp Gamzesylu-06 canım kimyon cok etkili her yediğinin içine koyablirsin bende tedirgndm ama ile yarıyor gercekten. Hatta kimyonu alışkan hale getrip çiğ bile yiyenler var 🤦😂😂
Zeyneppppp Gamzesylu-06 nettede arastırablirsin kullananların yorumlarını. Yiypte faydasını görmeyen nerdeyse yok
Kubray Kızlar her emmeden sonra gazının çıkması mi lazım yaa ? Emzirdikten sonra hemen omzuma alıyorum sırtını pat patlayıp ovuyorum ama ağızdan çıkaramıyor bir türlü gazını günde iki kere falan çıkarıyor :( kötü bişey mi? :(
Gamzesylu-06 Kubray alttan çıkartıyordur canım benimkide öyle bir bilemedin iki kere agızdan çıkartıyor başka yok alttan çıkarttığı için biraz sancımız oluyor işte kötü bişey değil yani
Emirasaf_e Kubray emdigi zaman bende cikartmiyorum mama verdigim icin mamayi bitirince hemen cikartiyo ama anne sutu bebeklerde cok azgaz yaptigi icin oyle agizlarindan aldiklari havadan bile gaz olurmus
Guler100 Gamzesylu-06 bende surekli içiyorum canim ama sutumden fayda etmedi. 40in cikmadan yinede sutunden baska bisey verme istersen direk bitkisi agir gelebilir
Gamzesylu-06 Kubray ne kadarlıksınız bende öyleydim canım alıştım sonra emer emmez hemen kaldırınca azıcık çıkartıyor benimki canı isterse ☺️
Gamzesylu-06 Zeyneppppp çayı nı içiyordum yemeklerede koyarım artık içim dışım rezene kimyon oldu valla 😂
Nazenincicegi Her gun rezene iciyorum 1 cay kasigi bebegime veriyorum ve ayaginin altina ve karnina corek otu yagi suruyorum geceleri yatarken karnina kiraz cekirdegi kemeri bagliyorum bu sekilde asmaya calisiyorum yine oluyor ama sıkıntısı aza iniyor en azindan