Oğlum 7 aylıkken sünnet oldu, hiç zorlanmadık. Bizim doktorumuz 7 dakika içinde işlem bitecek dedi ve gerçekten tam 7 dakika sürdü 😂 Lokal anestezi ile yapıldı. Oğlum emeklemesine ve çok hareketli olmasına rağmen hiç zorlanmadı. Doktorumuz karton bardak, büyük bez gibi şeylere hiç gerek olmadığını, sadece her alt değişiminde verdiği kremleri bölgeye sürmemizi ve bezi her zamanki gibi kapatmamızı söyledi. Öyle yaptık, sünnet olduğu gece bir tık huysuzdu, 3 kez hafif ağlama ile uyandı. Ve o geceden sonraki günler 0 sancılıydı. Dikişleri bir kaç güne düştü. Hiç bir şey olmamış gibi hayatımıza devam ettik resmen. Rutin kontrole gittik 2 kez, iyileşme durumuna bakıldı ve tamamen sağlıklı bir şekilde iyileşti. Erken yaşta yapılması son derece konforlu. Şuan 22 aylık, iyi ki yaptırmışız diyorum.