kingmom1234
Siz yaptırmayın hanımefendi. Herkesin kendi tercihi ben tarih almışım.tavsiye istemişim, ertesi gün yaptırmışım, doktorların çoğu diyorsunuz ,bende doktorların çoğu şimdi olması uygun dediğini söylüyorum hangimizin doğru acaba. Ayrıca 1.5 yaş ile 3 ay arasında o kadar fark var ki karşılaştırma yapılamaz bile. O çocuk dönüyor yürüyor durdurmak daha zor, benim bebeğim hâlâ günde 16 saate yakın uyuyor ve dönemiyor. Çocuğunuz bizimle aynı aylarda olsaydı bende şu vakitten sonra size yaptırın derdim. Çünkü bebeğim sünnet olalı bir buçuk gün oldu ve iyileşti eski hayatımıza dün geri döndük. Yaptırmalı mıyım tavsiyesi istememiştim iyi günler.