oylesinebiri__ momqueenn Rica ederim canım 💞 evet çok tatlı bende girdiğim gibi kapmıştim ayakkabıya kadar güle güle giysin 😍 bebiş 🥹
Poncikkkk 210624 hayırlı olsun canım nice güzel bayramlara inşallah bende oğluma gömlek içine tişört takım kızımada Jean salopet siparişi verdim
kingmom1234 8 aylık bebeğim bende baktım LCW de güzel birşey bulamadım ve çok pahalı zaten bayram üstü hiç güzel ürün olmuyor insanlar mecbur almak zorunda kalıyor gibi e bebekte de bulamadım bilemiyorum şuan alamadım henüz
210624 kingmom1234 lcw bende gittim ama çok pahalı ve değmez o fiyata , normal bebek mağazasindan aldim ben
birannebirogull monica50 kargonuz geldi mi acaba bede sipariş oluşturdum bir haftadır gelmedi daha sipariş durumu hala işleniyor olarak gözüküyor
kubraa0606 210624 mecbur bende seçeceğim bir şeyler, kız bebeklere o kadar çok çeşit var ki. Ah kız anneleri yaşıyosunuz😅
210624 Ozooo vallahi yok o yüzden ismini bilmediğimiz bebek mağazaları oluyor ya oraya bir bakın derim ben en son ordqn aldim