210624 Ben bugün oğluna 1 tane takım aldm tişört ceket pantolon, 1 tanede oduncu gömleği aldim . Sizce güzel mi ? Siz neler aldınız?
monica50 210624 ben de bi tişört bi beli lastikli pantolon aldım oğluşum daha 9 aylık fazlası rahatsız eder 😂 görsel paylaş bakim güzel mi
Poncikkkk 210624 hayırlı olsun canım nice güzel bayramlara inşallah bende oğluma gömlek içine tişört takım kızımada Jean salopet siparişi verdim
210624 monica50 kalıbı biraz dar geldi bana o yüzden biraz büyük aldim , kurban bayramına da giydiririm 😄 nasip olursa inşallah. Oğlunuz küçükmüş daha güle güle kullansın inşallah 💙🧿
210624 kubraa0606 bende hastaneye gittim bugün gitmişken aliyim dedim başka zaman alma imkanım yok mecbur seçtim
monica50 210624 iyi yapmışsın ya zaten max birkaç ay giyebiliyolar sonra olmuyor. ben de beden konusunda çok arada kaldım ama aldıklarım baya oversize inşallah yazın da giyebilir 😅
kubraa0606 210624 mecbur bende seçeceğim bir şeyler, kız bebeklere o kadar çok çeşit var ki. Ah kız anneleri yaşıyosunuz😅
210624 Ozooo oğlunuz mu var kızınız mi ? Kız için bir seçenek çok ama erkek için hep aynı sadece model yada renk değişik
momqueenn Birşey bulamam diye korkuyordum ama lcw ye girer girmez tutuldum bu takıma 😍 altınada böyle bir ayakkabı ve dış giyim olarak böyle bir hırka ile kombinledim 🥰
210624 momqueenn güzel görünüyor 🙂 güle güle giysin inşallah 🙂 çok tatlı gözüküyor bide üstüne giydirdikten sonra ne kadar da tatlı oluyorlar. Allahim evlatlarımızı nazardan kazadan beladan korusun inşallah 🤲
oylesinebiri__ momqueenn yaa güle güle giysin 😍 bende 6 aylikken bebeğime bu kombini yapmıştım çok güzel ve tatlı
birannebirogull monica50 kargonuz geldi mi acaba bede sipariş oluşturdum bir haftadır gelmedi daha sipariş durumu hala işleniyor olarak gözüküyor
oylesinebiri__ momqueenn Rica ederim canım 💞 evet çok tatlı bende girdiğim gibi kapmıştim ayakkabıya kadar güle güle giysin 😍 bebiş 🥹