asel2309 uykusuzanne__ biraz lekeli çok yaş silmem sabahtan silerim akşama kurur o zaman pencereleri açarım
asel2309 Niyesordunbucevabi ben 1 tanesini sileyim o kuruyunca diğerini sileyim dedim ikisini bir silersem bebğim 17 aylık küçük daha oturacak yer olmaz
ChatGPTanne_ asel2309 Domol var canın sprey köpük şeklinde sıkıyorsun bi süre sonra o kiri akıtıyor sen nemli bezle siliyorsun cam gibi parlıyor valla dolap Kırmızı kapaklı olanı
sarikavun asel2309 beyaz sirke sivi arap sabunu benim temizligimin cazgecilmezleri. Evime camasir suyu sokmadigim icin arap sabunu nol bol kullaniliuor
suhedaaaaa asel2309 Dolapları bazen yumuşatıcı ile siliyorum yağı söküp atıyor. Hatta eğer yapışkanlı bant izi varsa onu bile anında söküyor deneyin.