[silindi] Aynen öyle uygulamaya böyle bir durum yaşadık diye ulaşmaya çalıyorum ne müşteri hizmetleri hattından,ne mailden,ne canlı destekten çözüm sunuyorlar. Her şey muallakta şuan. Zararım giderilecek mi onu bile bilmiyorum. Kesinlikle şikayetlerimi oluşturacağım. Bunu 1200 tl için yapmıyorum alsa, 1200 tlyi hayrına vermiş sayar geçerim benim için çok önemli bi miktar değil ama insanların üzerinden para kazanan bir uygulamanın insanları bu kadar uğraştırmasını yanlarına bırakmayacağım.