Kızlar bu gardrops uygulamasından asla ve asla ne alım ne satım yapın. Rezil bir uygulama haline gelmiş. Bir bebek bezi satayım dedim başıma gelmeyen kalmadı. Önce buradan bir arkadaşa sattım, arkadaş adresini güncellemiş ama ona rağmen uygulama eski adresine barkod oluşturmuş. Kargoya verdim, eski adresi çıktı diye alan kişi iptal etti satışı. Günlerce askıda kaldı parası. Kargoda göründüğü için ne ben iptal edebildim ne o iptal edip parasını alabildi. 12 günün sonunda nihayet parasını yatırdılar. Alan arkadaşım normal olarak kargolayın ben öderim dedi, bende normal kargo çok yüksek fiyat çıkar market ile aynıya gelir o yüzden siz dışarıdan alın dedim. Neyse bir kaç gün sonra da burdan başka bir arkadaşa sattım yine gardrops üzerinden.4 paket bezi ( birinin içinden bir kaç tane alınmıştı burda postumda ekli) birbirine sıkıca bantlayıp gönderdim. Eşim kargoya teslim etti, bu kez de alan arkadaşa sadece 1 adet açık paket olan bez gitmiş. Diğer 3 paket bez yok. Oda iade oluşturmuş haklı olarak. Şimdi o kişi yine parasını iade almak için uğraşacak. Bana da 1 paket bez geri dönecek. 3 paket bezin akıbeti belli değil. Kargoda bilerek çaldılar başka açıklaması yok çünkü sımsıkı 4 paket virbirine bağlı düşmesi kaybolması imkansız yani küçük bir ürün de değil. Her iki taraf olarak bebeğimiz var onca işin gücün içinde bir de bu saçmalıklarla uğraşıyoruz. Yemin ederim o kadar pişman oldum ki sattığıma, hayrına verseydim keşke birine. Sırf çevremde ihtiyacı olan yok diye satıyım gitsin demiştim. Bin pişman oldum. Siz siz olun bu uygulamaya bulaşmayın.