bazkrtsell ağız mendili sayısı artabilir ben terleyince zıbın içine veya sırtına koyuyorum 🥲🥲
bazkrtsell Haziransa uzun kollu sayısı 1 e düşebilir bence 3-6 ay uzun kol onun yerine yeterli bence - bak göreceksin zaten gelecek alacaklar kıtlıkta değiliz zaten lazım olursa alırsın bez ıslak mendil o kadar gidiyor ki onlara harcarsın ekstra bir şeyler çıkıyor özel aşılar oluyor ben onlara ayırdım genelde 😅