bazkrtsell sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ben yenidoğan kıyafeti 4 takım almıştım zıbında yine aynı şekilde. 3 aylık tulum zıbın takım 4 5 adet almıştım. kıyafetler çekiyor bebek hızlı büyüyor ve hediyede geliyor. kundak almadım zaten bebeğim kundak hiç sevmedi ama siz alabilirsiniz daha rahat uyuyorlarmis kundakla. Müslin örtü aldım 2 3 adet ağız bezi bol aldım. tulumlarini pantolonların patiksiz almanızı tavsiye ederim ben bilmediğim için patikli almıştım. bereli takimlardan alırsınız ek olarak bere almanıza gerek kalmaz. Doktorlar eldiven önermiyor bende hiç kullanmadım. banyo küveti ve küvete takılan banyo filesi ve banyo havlusu aldım. bunun dışında tırnak makası, tarak, nemlendirici krem, şampuan, d vitamini, emzik, ateş ölçer, gaz damlası, pamuk.