myangelson momica ben memnun kaldım küçük paketini deneyebilirsiniz inşallah sizin de hoşunuza gider denerseniz 🌸
myangelson pimpiriklianne43 ben beğendim baya. Hatta 5 numara molfixle beraber fotoğrafını çekip atayım. 5 numara Molfix 5 numara Prima aktif Bebek 6 numara premium care hepsini çekeyim 😅
myangelson pimpiriklianne43 Sırayla soldan sağa Molfix pure soft 5 , pofy 5 , Prima aktif Bebek 5 , premium care 6 numara
pimpiriklianne43 myangelson bariz belli bu paket bitsin pofy deneyeceğim fiyatida iyi teşekkür ederim canim tek tek resim çektin attın
myangelson pimpiriklianne43 evet hatta büyüklüğünü görünce çok şaşırdım 6 numara mi aldım yanlışlıkla diye 😅 rica ederim ne demek 🌸
betamom momica bende molfix mavide yasadım. Sahtemiydi bilmiyptum ama asırı kötüydğ pişik oldu hep taştı. Baby me diamond serisi ucuzdu şans vereyim ne olacak ki dedim. O gğnden beri kullanıyorum ve aşırı memnunum
birkimsee pimpiriklianne43 ilyalumomy pimpiriklianne43 betamom Esrasyacan cokbilmismom Kızlar molfix bende de sürekli taşma yapıyordu. Hem mavi paket hem premimum. Anlık çiş yapsın kucağımdayken direkt elime ıslaklık geliyordu. Pişiğide cabası. Sonra bebem naturale geçtim ne pişik ne taşma şükür hiçbir şey olmadı aylardır kullanıyorum çok memnunum. Deneyebilirsiniz inşAllah memnun kalırsınız. Fiyat olarakta uygun. Bu arada Pofy markasını bende merak ediyorum küçük bişey alıp deneyeceğim bende.
momica Esoz1110 aldıkları yer sıkıntılı demekki yani ilk kez cıktı bana da normalde zincir marketlerde olmaz diye duymuştum
Ayseee60 Deletedmom2987 saygı duyarım ama epstein gibi pislikler çıkan insanların ürettiği hiçbir bey iyiliğimize değil bu açıdan bile yeterli.
monarosealp34 cokbilmismom evet kesinlikle katılıyorum molfixin hepsini kullandim 1 saatte bez sızdırma yapmaz yani çocuk sırtına kadar çiş içinde kalıyordu primaya geçtim rahat ettim valla
cokbilmismom birkimsee ben sızmanın önüne a101 beziyle geçtim valla mükemmel bir bez ne Molfix gibi çişi sadece ön tarafta tutuyor ne de pışık yapıyor. Çişi bezin her yerine yayiyor o yüzden de hiç taşmadı 20 gündür çok memnunum
birkimsee pimpiriklianne43 ben pek anlamam kalıptan ama 2 numara molfixten yine 2 numara bebem naturale geçmiştim çok daha rahat geldi kalıbı. Keşke o zaman ölçseymişim. Şu an bebeğim 7 buçuk kilo 4 numara kullanıyorum geçen 5 alayım dedim bol geldi 4 e devam.