momica Molfix mavi paket bende de farklı çıkmıştı hatta aldım hep sızdırdı pişik yaptı falan görüntüleri de farklıydı hatta burada post açmıştım. Sonra premium denedik o da çişini çok kötü kokuttu, pure softa geçtik çok memnundum ama bu kullandığım son paket hoşuma gitmedi. Burada şoklarda var hep oralardan aliyorduk ama artık gelmeyecek dediler diye ebebek pofy aldım çok memnun kaldım. Şuan Molfix e göre çok daha iyi bence. Kalıbı da baya güzel ve büyük. En son açtığım pure soft bezi çok kötüydü bitsin diye bekliyordum gündüz bezi doldukça değiştiriyorum ama bez dolmadan taşıyordu kakası hep zibinlara çıkıyordu. Bir de bezin içinde oğlumun poposuna yapışan ayrı bir parça çıkıyordu ıslanınca neyin nesi çözemedim 🤦🏻♀️ internette de çok sahte oluyof diye almak istemedim pofy e geçtik. Memnun kalmazsanız paranız iade seçeneği var o cezbetti beni demek ki güveniyorlar baya dedim pofy aldim. Geceleri de Prima premium care kullanıyoruz