mervemn cok normal canım her bebegın gelısımı farklıdır ve 12 aylık bebekten 1 veya 2 kelıme beklerler. 18. Aydan sonra 10 kelime beklerler fazlası cocugun gelısımıyle alakalı bıseydır. 14 aylık bebeğim,anne baba mama kedi civciv gel al güzel hadi dede gibi kelımeler dıyor ama benım bebegımden fazla kelımesı olan bebeklerde var az kelımesı olan bebeklerde. Günlük konusma kartlarıyla oynuyoruz vakıt gecırıyoruz kıtap okuyoruz bunlar kelımelerı etkı ettıgını dusunuyorum