Usnac1995 Rabiiul Benim oğlum hep Skechers giymek istiyordu. En rahatı o bence. Fakat sizin attığınız pembe puma modelleri de çok rahat, bunların nike olanından kullandık yok gibiydi hafiflikten. Samba ya da şu adidaslar diğerleri gibi rahat değil
Rabiiul Usnac1995 pumaya da bakacağım bugün , eşim almıştı ilk ayakkabısını Adidas ama file değil deri sol alttaki gibi viccoya göre ağır model
oylesinebiri__ Rabiiul adidas bi tık ağır oluyor canım biz nike aldık 2 çift çok hafifler çamaşır makinesinde yıkanabilir modeller
Nacafa Rabiiul üst sağdaki adidası oğluma kullanıyoruz çok hafif ve çok rahat. başka ayakkabıları da var ama hep onu giymek istiyor
aycaunalsimsek Rabiiul bizde adidas var, ama bez olanlardan, ayakta yok gibi, hafif ve rahat. Oğlum şuan 15 aylık. İlk başta bizde vicco aldık ortopedik diye. Şimdi bayram için de new balance aldım. Bizimkinin ayakları biraz tombik olduğu için şuan 22 giyiyor 🥲
Rabiiul aycaunalsimsek 2 ayakkabısı var ama ayakları büyüdü değiştirmem lazım artık benimde , bi tsne bayrama bi tane gündeliğe alacağım
forumgurmesi Rabiiul o 4.resimdeki pumada kötü yorumlar vardı hemen yırtıldı diye iyice araştırın bence.
oylesinebiri__ Rabiiul bu model çok hafif mağazada baktık biz ic kısmı rahat adidasi da görünüş olarak beğeniyorum samba filan ama ağır 3 4 yaşına gelince alınabilir
oylesinebiri__ Rabiiul kızların çok tatlı 😍 bizim yeşil siyah turuncu gri rengi sandalet de bakıyorum önü kapalı modeller den adidasin güzel
damlaozzz Rabiiul Adidasın modelleriçok güzel kalıp olarakta tam oluyorlar kız için skechers a da bakabilirsin oğluma bayram için ordan aldım ama kız modellerine içim gitti resmen çok güzellerdi 😍
Rabiiul oylesinebiri__ pumanınjini beğendim canım şu kızı yatırıp tozları alayım bakacağım yemek yaparken 😁
Meri-Mel Rabiiul Büyümüş artık bence vicco hariç her marka olur bilindik ben Polaris adidas öyle almıştım ayağı hep küçük olduğu için nerde bulabilirsek
Rabiiul oylesinebiri__ trendyoldan baktım csnım burda mağazası var 1 alana 1 bedava da vardı eğer orda varsa hem sandalet hem ayakkabıyı almış olurum yoksa Adidas’a Nike bakacağım
oylesinebiri__ Rabiiul anladım canım kızlarin model olarak güzelde erkeklerin pek değil puma markasının sen bulursan al kızların ki çok güzel
goldengate Rabiiul şunlarin tatliligina bak😍 benimki de 20 aylik ve spor ayakkabi almak icin cok heyecanliyim isime yarayacak bu post🌸