Rabiiul bebegım 11 aylık yurumeye basladı o zaman samba denedık hemen hata yapıp kalındı cunku gıymedı agladı yurumek ıstemedı sonra degıstırdık ayakkabıyı farklı bır ayakkabı aldık ınce tabanlı ortopedık onunla cok güzel yürüdü suan 14 bucuk aylık yıne samba aldık😃cok begenıyorum o modelı bayramda gıymesı ıcın aldık ve suan yurudu sambalarla ne agladı ne dustu bısey yaptı begenıyorsanız alabılırsınız bence