yusss benim bebeğimde de doğduğunda vardı 34 haftalık doğmuştu. Sık sık burnunu açtım ve en önemlisi emzirirken de biberon verirken de mutlaka yan tutup kafasını yukarda tuttum. Şu an 5 aylık ve hiç kalmadı. Doktora bile götürmedim ben, büyüdükçe kilo aldıkça geçiyor merak etmeyin 🌸🥰