Defne_Aren09 Sese öncelikle geçmiş olsun sizdedemi laringomalazi tanısı mi var bebeğiniz kaç aylık ve süreciniz nasıl ilerliyor
Sese Defne_Aren09 merhaba 39 günlük bebeğim doğduğunda emme refleksi yoktu ciğerlerinde şu varmış bir hafta küvezde yattı. Çıkmaya yakın emzirmeye gittiğimde farkettim ilk ordaki hemşireler söyledi sonra doktora çıktım oda daha küçük olduğunu zamanla bu durumun düzeleceğini söyledi. Ciğerleri defalarca dinlendi temiz. Ama sürekli burnu tıkanıyor sesler geliyor sanki bronşiolit gibi hır hır. Korkuyorum çoğu zaman
Defne_Aren09 Sese bizede yoğun bakımda soylediler bence sizde oncelikle bir KBB gösterin belki bronşolit değildir boşuna bebeğinize ilaç yuklemesiniz .
Defne_Aren09 Sese bebeğiniz hiç balgam kusuyirmu bronsolit olsaydı balgamlı kusmugu olurdu bence yinede KBB gisterin sizde
Defne_Aren09 Sese evet geliyor sürekli fizyolojik serumla temizliyorum hep hırıltılı gırtlak yumuşaklığından dolayi
yusss Evet biz rsv geçirdik ondan dolayıda hala hırıltımız var malesef sürekli ses geliyor ve çekilmeleri var
leopar yusss benim kızda da vardı zor nefes alıyordu süt içerken falan özellikle de götürdüm çok önemli dikkatli olun demişti büyüdükçe kilo aldıkça düzelir demişti ve düzeldi merak etme sadece dikkat et süt verirken falan tıkanmasın başka yapacağın birşey yok
leopar Defne_Aren09 kızım şuan 4 buçuk yaşında 40 günlükken götürdüm sıkıntı yok demişti kilo aldıkça kapanır demişti öyle oldu 🙏🏻
brsndgn @“yusss”#p38472669merhaba muayne olduk belirtiler var ama yokmuş.burnundan kamera ile bakıldı şükür birşey yokmuş. Ama emerken zorlanıyor belli bir süre sonra. Siz neler yapiyorsunu,doktorunuz ne dedi acaba çok geçmiş olsun.
yusss brsndgn çok şükür benim elimden hiç bişey gelmiyo emerken ve ağlarken ses çıkartıyo evet ama alıştım madem geçecek birşey yapacak birşey yok
Defne_Aren09 brsndgn kamera işlemi ne kadar sürdü ve bebeğiniz canı acidimi huysuzlastimi bebek bize gerek görmedi doktor ama bebeğim hiriltisi çok fazla hihg diye ses çıkarıyor bazen nefesiz kaliyor.bir iki saniye Gibi
yusss @brsndgn burnunu açık turmaya çalışıyorum temizliyorum sürekli dik yatırıuorum ağlatmamaya çalışıyorum odayı nemli tutuyorum o kadar başka bişey yok elimden gelen
yusss @brsndgn ama hastandde bayağı korkuttulat boğazından delik açmak gerekir falan diye ödüm patladı
Defne_Aren09 yusss muane olduk ama kamerayla bakmadilar beslenmesi varsa morarmiyorsa gerek duymadı ama devleteki doktordu pek ilgilenmedi takip yapalım dedi iki ay sonra tekrar getir dedi ben başka doktora gostercem özelede goturcem oğlumu .
brsndgn yusss merhaba bizim burnundan kamera ile bakıldı çok az ağladı ve çok kısa bir işlem. Birşey çıkmadı şükür. Size bakıldı mi. Bakmaları lazm aslnda disardn belli olmz ki. Bize de dendi kendiliğinden gececk diye ama beslenirken zorlanıyoruz akşama doğru. Nefes alamıyormus gibi oluyor ve ses çıkartıyor.hiriltida var.ins kurtulurz ya
brsndgn yusss şimdi okudum sizin taniniz varmış. Bize bakıldı birşey çıkmadı. Çok geçmiş olsun dikkat etmemiz lazm ya
brsndgn Defne_Aren09 çok az ağladı. İşlem çok kısa sürüyor bende görünce korktum ama şükür korktgm gibi olmadı. Kbbye yolladılar bizi orada bakıldı. Biz emerken zorlanıyoruz yaa morarma yok hırıltı var. Belli saatlr çok güzel ama akşama doğru artıyor sanki nefes alamıyormus gibi sesler çıkartıyor.bir şekilde besliyorum ama zor oluyor .ins geçer ya vallahi zor.
Defne_Aren09 brsndgn evet bizmde oyle akşama doğru artıyor huzursuz oluyir uykuya gecemiyor kucakta dik bir şekilde omzuma alıyorum uyuyor besige biraktigim gibi uyanır
Defne_Aren09 brsndgn bizde kilo alımı iyi beslenmesini çok dikat ediyirum emziriyorum biberon veriyirum , ama bakılmadı bize kamerayla Sizde kilo alımı nasıl