fatma_erva aybarsss54 Bebeğim 4 buçuk aylık göz muanesi olmadı yani çocuk doktoru da birsey demedi . Göz hastalıklarından mi randevu alıp göstermem lazım. Bugün doktor randevumuz var bi sorayım bakalım neden şimdiye kadar söylemedi birsey acaba
brfnbt birkimsee benim bebeğime de sadece dışardan baktı bu ayda bu şekilde bakıyoruz dedi 6-9 ay da kontrole getir dedi sanırım o şekilde bakılacak
gokcesmomyy birkimsee bize ilkte de 2. Muayenede de damla damlatarak baktılar yan etki vs bi şeyler demediler ama bi sorun da olmadı zaten 🤷🏼♀️
TalentedMom birkimsee damlaya gerek yok ya küçücük bebeğe gerek yokki normal göz kontrolünden geçtiyse sıkıntı yok