forumgurmesi dilan2431 zaten o durumda çıkarırsınız iki tane kıymalı şey olmaz. :) Bu arada oruçlu musunuz biraz sinirli gibi verdiğiniz cevaplar.
dilan2431 forumgurmesi ay öyle yansıtıysam özür dilerim benim kaynanam biraz kendini beğenmiş yapmışken iyi bir şey yapim diye uğraşıyorum kulp bulamasın diye gerçekten şuan çok üzüldüm
Lolik dilan2431 Kadınbudu yerine et sote , püre yerine kremalı fırın patates yapın daha iyi olur bence
Ayseee60 Tutarsız buldum pürenin yanına bir ana yemek lazım sulu köfte, kuru fasülye gibi yada püreyi cıkarıp hilav yapın diğerleri kalsın
forumgurmesi dilan2431 Siz sadece ana yemeği dediğimiz gibi yapın gerisi gayet güzel menü. Bu arada kaynanalar biraz şeydir.. siz ne kadar kusursuz da yapsanız kusur arayan bulur. Şimdiden kolay gelsin 🩷
Ayseee60 Tutarsız buldum pürenin yanına bir ana yemek lazım sulu köfte, kuru fasülye gibi yada püreyi cıkarıp pilav yapın diğerleri kalsın. Kadın budunu hiç koymayın mesela
dilan2431 Ayseee60 hep aynı şeyleri yiyoruz biraz değişiklik olsun dedim ben kaynanam gile ne zaman farklı bir şey yapsam kayınpederim bayılır çok hoşuna gider kadınbudu yapmamıştır kayınvalidem biraz tekrara düşüyor aynı çeşit yapıyor
Ayseee60 Çorbanız okey yanına köfte yerine kavurma, pilav. Püreyi çıkartın salata cacık derken bunlar kafi bence. İsterseniz ortaya dolma da pisirebilrsiniz. Alternatif gibi olmus ramazan olduğu için. Yardımcı olabilmişimdir umarım yoksa hepsi çok güzel ❤️
hepyerdeyizz İyi gibi ya bugünde ifatara davet günü sanki haha 🤣🤣bende annemgili kardesim ve eşini çağırdım . Nohut yemeği (pirinç pilavı) Fırında tavuk patates Mercimek çorbası Yalancı su böreği Sarma Cacık Salata Tatlı esimdn alicak o Benimde bu şekilde uyumlu uyumsuz ne aklıma geldiyse ahha
Ayseee60 dilan2431 o zaman patates pürasi yatağında kadın budu yapın. Sulu bir yemek ilave edin. Yada bunlarıda ara menü olarak yapın ama benim tercihim kadın budu biraz ağır olur iftara
hepyerdeyizz dilan2431 kız bulgud değil ya pirinç olacaktı ahahs bebem tepemde Yazarken kafam karışmış sen demesine haberim yoktu 🤣
sekerbebeginannesi dilan2431 bence güzel. Sadece evet hepsi kuru. İsterseniz ortaya zeytinyağlı taze fasulye veya barbunya pilaki gibi bir şey yapabilirsiniz. Hem biraz sulu yemek tarzı olur
hepyerdeyizz dilan2431 bende iki tane erko var djdj biri babasıyla Tarla iş tavuk falan bakiyolardi öbürü 11 aylık 1 yaş sendormunda lacamdan ayrılmıyor 😂Kafam uçmuş