dilan2431 Gayet iyi bir menü, sulu olarak da çorba var ayrıca sulu yemeğe ihtiyaç yok bence. Geçen gün ben de benzer menüyle iftara misafir ağırladım, çok beğendiler. Çorba olarak kremalı mantar çorba ve havuç tarator yerine yoğurtlu yeşil elmalı kereviz salatası yapmıştım. Çocuklar da vardı hepsi bayılarak yedi☺️