annelife ben de aylarca araştırdım sonunda geçen ay arçelik imperium barista em 6450 aldım. philipsten tek farkı kahveyi çekirdek değil öğütülmüş kullanıyosun onu da alırken kahve dünyasından çektiriyorum. 8 bin lira gibi bi fiyata aldım philips aşırı aşırı pahalı 10-15 çeşit kahve yapması bir şey ifade etmiyor espresso ve süt oranını ayarlayınca her çeşidi yapılıyo zaten. bunun dışında tercih etme sebebim hem öğütülmüş kahve hem de nespresso kapsül kahve kullanabiliyosun üşendiğimde kapsül yapıyorum çabucak. sütlü kahve çeşitleri her makinede ılık oluyor ben sütü mikrodalgaya atıyorum 1 dk içinde ılıyor öyle kahveyi yapıyorum kaynar oluyor