annelife Bi maliyeti olmuyor ya,
Filtresi ve yağı var senede 1 kere alıyorum baya gidiyor
3 4 ayda bir motorunu temizliyorum yağı eksikse tamamlıyorum zaten onu kullanma kılavuzunda anlatıyor nasıl yapacağını.
Onun harici kahve posasını attığı Bi hazne var onu sürekli temizliyoruz zaten o dolunca uyarı veriyor.
Bide clean diye Bi düğmesi var 2 haftada 1 de o düğmeye basar kahve akıtan musluğunun altına Bi kap koyarım su haznesini de tam doldururum, o temizliği yapar kendi kendine.
O kahve posasını attığı hazneye de dolap poşeti yada ona özel poşetler var, ondan geçirince haznede kahve tortusu yapışmamış oluyor, direkt poşeti alıp çöpe atıyorsunuz.
Yani kısaca, sadece filtre ve yağını alırsınız senede en fazla 2 defadır o da, onun harici düzenli olarak kahve çekirdeği alır kahvenizin keyfini çıkarırsınız🤭😌