Hiç kapanmadı😂
Balkonu camla kapattığımızdan beri, hep halısı serili ve masa sandalye var, biraz da süs eşyası koydum onlar önemli 🤭
Arada yıkar kuruturum güzel havada, sonra yine açarım halısını😌
Biz de genelde yazın oturamıyoruz balkonda.
Klima motoru balkonun içinde takılı, mecburen. O yüzden yazın oturmak eziyet oluyor onun sıcağında.