annevebebegiii__ Havalar da ısınıyor balkonu artık yıkayıp böyle halı falan atmak istiyorum sezonu açtınız mı?
myangelson annevebebegiii__ cam balkon olmasına rağmen hala buz gibi balkon sezonu açmak için Nisan Mayıs olması lazım bize
Pamukhanim_ annevebebegiii__ balkonun birisi kapalı bizim hep açık yani halı var şimdi den masa atıcaz ısındık’a otururuz
annevebebegiii__ Balbulutu nerede yaşıyorsunuzz ince halı atarım ya sonra kaldırırım diyorum oğlum çok seviyor balkonu
Balbulutu annevebebegiii__ benim cam balkonlu bende hep halı var ama soğuk. Tamam yapın o zaman yağmur yağınca kaldırırsınız. Tekirdağ
organikirmik annevebebegiii__ balkon sezonunu hiçbir zaman açamadım ben ya. Evin içine temizleyemiyorum balkonu hiç temizleyemiyorum djjgf iki evde de hep karşımızda inşaat vardı her yer toz çamur.
kitapsevermom annevebebegiii__ kar yağdığı için kurslar bile tatil oldu 🥺🥲 ben balkon sezonunu çok geç açacağım belli ki.. size keyifli vakitler diliyorum 🌷
organikirmik annevebebegiii__ su dökünce alt komşum gelip hakkımı helal etmiyorum diyo nskgkf biraz deli bi alt komşum var maalesef