Biz yenidoğanken yaptırdık 28. Günde kanama olmadı, bezine önce vazelin sonra da drnin verdiği iki merhemi sürdük biri antibiyotik gibi bir şeydi diğeri de anestezik bir kremdi Allaha şükür geçti gitti birkaç günde. Ama bence de bebeğin küçükken yapılması daha iyi büyüdüklerinde çişini tutabiliyorlar ki tutması sıkıntı diye biliyorum ilk gün zordu Calpol vermiştik azıcık ikinci gün normale geçmişti