gizemokur Oğlum bugün sünnet oldu lokal anestezi ile eve geldik çok ağladı akşam üstü çok kanaması oldu iki dolu bez sonrada çişini yapmadı kanama olabiliyorum doktorumızuyakip edelim dedi başına gelen var mı ne yapim bir gün hiç yürütme dedi oğlum 15 aylık
pamukeremm gizemokur çok geçmiş olsun, kanama önemli ve sizi korkutmak istemem ama çokta olmuş kanamasi biran önce götürün gösterin, tedbiri elden bırakmamak lazım
bir1anne gizemokur bizde de kanama oldu ama hafif hafif çok değildi. Geçmiş olsun. Bebeğiniz mümkün oldukça hareket etmesin yaraya zarar vermesin. 1 haftaya geçer inşallah. Biz 3 aylıkken yaptırdık dönemediği için hemen iyileşti. Bize ağrısı çok olursa calpol verin demişlerdi.
gizemokur babybabyt babybabyt iki dolu bez buraya o görseli yüklemem doğru olmaz ama pıhtı pıhtı attı kanama çok olduğu içinde gazlı bez pipinin her yerine yapışmış
edaeren00 Benimde kanama olmamıştı siz bence doktora götürün hemen çişini de yapmaması hiç normal değil
Faize55_taner Bize de kanama olmadı çok kanaması varsa bi götürün dikişleri falan açılmış olabilir yada doktorunuza yazın
gizemokur Faize55_taner isterseniz gelin dedi dün gece ama gelince operasyonu baştan yapmışım gibi olucak dedi çok şükür 3. Bezde kanama olmadı
gizemokur pamukeremm ya doktora fotoğraf attım takip et yeter dedi bugünde kanaması olmadı gece uyudu keyfi yerinde ama gazlı bez kaldı şimdi de doktor çek diyo ıslatma diyo çekince de kanayacak gene yaptırdığıma çok pişman oldum keşke büyük olsaydı bari laftan anlardı ilaç içmiyor hareketli
humeyrasm gizemokur gazlı bez bizimde yapışmıştı normalde birkaç gün ıslatmayın deniyor ama bezi değiştirmek için mecbur kalmıştık serum fizyolojiği şırınga ile çekip azcik azcik damlatarak açtık. Kanama hiç olmadı bizim ama dişten dolayı ishaldi ve çok pisleniyordu her yeri enfeksiyon olmaması için dezenfekte etmemiz gerekiyordu o şekilde yıkama yapıyordum ben..
gizemokur humeyrasm bizde mecbur ıslattık olmadı doktor en son krem sürün dedi sürdüğümüz gibi düştü bez keşke baştan deseydin be adam ne çekti çocuk
gizemokur bir1anne bizde dolven veriyoruz şuanlık iyi bez değişimine sıra gelince çocuk korktu elletmek istemiyo inşallah hatırlamaz bende tramva bıraktı sünnet anı sonrası yavrum kim bilir ne çekti ne kadar korktu o kadar pişman oldum ki yaptırdığıma ya 6 aya kadar yapılcak yada aklı kesince durdan canın acırdan anlayınca çocuk yürümek istiyo oynamak istiyo canı acıyo bu aylarda daha bilinçlendi korkuyo Allahım beterinden saklasın gene bununla kalalım da ben kalan ömrümü bıraktım
humeyrasm gizemokur biraz ilgisiz davranmis sanki doktorunuz.. inslalh bundan sonrası bebeğiniz ve sizin için kolay olsun 💕
bir1anne gizemokur rabbim evlatlarımıza acı yaşatmasın. Gerçekten çok zor onların acı çektiğini görmek ve elden bir şey gelmemesi. Hiçbir şey olmaz unutur aklı zaten ermiyor. Geçmiş olsun.🤍