Arkadaşlar ne yapacagimi bilmiyorum 1 ay 3 günlük olduk ama sarılık hala yüksek 18.9 böyle olan var mı? Doğduktan sonra kontrole gittik 31 sarılık değeriydi sarılık denildi 3 gün küvezde kaldı 6.07 çıktık sonra kontrole 4 gün sonra gitik 16 çıktı ertesi gün 15.6 yine gitmemiz gerekti ama doktor 1 hafta izne gitti sonra biz zaman bulamadık kaldı hala yüksek geçmiyo kim ne dediyse yaptik geçmiyo.. Beynine zarar vermişmiyiz?