Minikprenses_1 oylesinebiri__ o tarz daha önce giydim elimde olduğu için artık aynı şekil olmasın dedim ☺️
alparslanmomms Minikprenses_1 sizin tarzınız genel anlamda bu şekilde mi ? Eğer böyleyse maalesef önerebileceğim bir sayfa yok . Ama farklı tarzlara açığım derseniz de Manuka ve allday e bakabilirsiniz .
[silindi] Minikprenses_1 yaşınıza hiç olmamış. Fiziğiniz taş gibi, cıvıl cıvıl giyinin yahu. Kaynana gibi olmuş
zarifhanims Minikprenses_1 daha modern şık kıyafetlere bakabilirsiniz. 2015/2016 sezonundaki takımlardan gibi. Fiziğiniz çok güzel blazer ceket dökümlü kumaş pantolon ya da tek renk tunik palazzo pantolon bakabilirsiniz
princessmom_ Minikprenses_1 Bende beğenmedim bayramlık değilde sanki sünnet kıyafeti gibi olmuş. Fiziğinde gayet güzel başka kıyafet bak 🫠 etek gömlek tarzı olabilir
Minikprenses_1 Kızlaar fikirleriniz için çok teşekkür ederim değerlendireceğim biraz daha bakınayım en iyisi🥰
mrvsmh Minikprenses_1 ben beğendim yakışmış değerlendirilebilir☺️ ha tabi daha şık ve gösterişli parçalar da olabilir
asena3265 Minikprenses_1 pantolon güzel.İnstagramda fatmanazcam sayfası var.Tunikleri çok güzel kaliteli bakın isterseniz
loveboymomy Minikprenses_1 illa bu dantelli üstü alacaksaniz altına aynı renk bir etek ve eteğim içine sokarak kombin yapabilirsiniz. Bu şekilde ben de pek begenemedim ama zevk meselesi tamamen . Ha yakışmış mı derseniz evet çok yakışmış çünkü fiziginiz çok güzel cuk olmus. Sadece parça olarak beğenmedim :)
Mmeelliikkeee Gul-42 sonuçta sizce diye sorulmuş fikrimi söyledim :) muhtemelen renginden dolayıdır çok soft kalmış belki farklı kombinlenir , yani Mevlüt vs gibi organizyonlarda tercih edilecek gibi duruyor bana göre ..
Lolik Minikprenses_1 bende beğenemedim, o şeritler çok basit durmuş daha sade şık bir şeyler bulabilirsiniz.