Mmeelliikkeee Minikprenses_1 kusura bakmayın fiziğiniz zaten hoş zarifsiniz ama bu takım abiye bir takım gibi üstü , nişan nikah kıyafeti gibi olmuş..
Minikprenses_1 Niyesordunbucevabi teşekkür ederim ☺️bu renkler sanki bir tık daha yüzüme gidiyor gibi diye bakmıştım bir düşüneyim
Gul-42 Minikprenses_1 olumsuz yorum yapanları anlamadım ben aksıne begendım yanı dantel güpür tarzı moda zaten gayet şık olmuş
Minikprenses_1 Gul-42 yani biraz farklı geldi ama artık aynı şeyleri görmekten de sıkıldım sanki☺️ güpürde bencede çok abartı değil sanki ama bilemedim kimis de beğenmemiş dediğiniz gibi Teşekkür ederim 🥰
Mmeelliikkeee Gul-42 sonuçta sizce diye sorulmuş fikrimi söyledim :) muhtemelen renginden dolayıdır çok soft kalmış belki farklı kombinlenir , yani Mevlüt vs gibi organizyonlarda tercih edilecek gibi duruyor bana göre ..
forumgurmesi Dantelin üzerinde o artı şeklinde şerit gelmesi hoş durmuyor. Karmaşık duruyor beğenmedim.
oylesinebiri__ Minikprenses_1 ceket pantolon takımları güzel daha modern palazzo pantolon ve ceket daha uyumlu
Noname21 Minikprenses_1 ay ben beğendim nedense ama ben bembeyaz giyince kefene sarılmış gibi oluyorum 😀😀 ben sizin yerinizde olsam ya pantolon kalsın üst gömleği pembe gibi birşey alın yada hali yeşili ya da üst kalsın dicem ama üst kalmasın alt kalsın beyaz pantolon severim üste mango dan falan pembe yasa haki gömlek alın bele de ince Kemer mis
Minikprenses_1 Noname21 aslında kırık beyaz gibi ama ışıktan tam rengi belli olmamış teşekkür ederim fikirlerinizi değerlendireceğim ☺️
Minikprenses_1 oylesinebiri__ o tarz daha önce giydim elimde olduğu için artık aynı şekil olmasın dedim ☺️