gg3848 Ozooo ay evet ya zaraya falan baktım bugün hep yazlık incecik şeyler hava daha o kadar ısınmadı ki hiçbir şey bulamadım
myarenb Birberenannesi 6 yaşındaki kızıma bu tulumu aldım. sakaryada olacağız biraz soğuk oluyor, annemde kalıp ertesi günde orman parkına falan gidicez elbise almadım o yüzden. ben kahve elbise, eşim krem gömlek pantolon giyicek. takım olucaz yani :)
gg3848 defnevedoruk evet ya ben de bulamadım aklımda vardı bir şey onunda tüm yaşları bitmiş keşke önceden alsaydım pembe kırmızı kalpli tulumu beğenmiştim😔
shi princessmom_ aa aynıyız 😂😂 biz siyah aşıgıyız ama kremde çok hoş güzel günlerde kuallansın inşallah
Dedektifgadget Birberenannesi iki fiyonk lastikli toka ve babet Almayı düşünüyorum bizim buralarda soğuk oluyor daha yaz havası olmaz hemen çok beğendim bunu