Birberenannesi Kızlar bayram yaklaştı ✨ Kızıma içime sinen bi bayramlık bulamadım henüz. Sizler neler aldınız nereden aldınız atsanız da fikir olsa ♥️
Pamukhanim_ Birberenannesi 17 aylık babam aldı hayranlığını altına beyaz spor ayakkabı veya gri vicco giyecek. Birde benim bebeklik elbise mi başka kombin olarak
12betul Birberenannesi Ben büyükleri hallettim de . Küçüğüme 14 aylık bulamadım bir şey ya bir türlü içime sinmedi bir şey .
anonimli Ben bunu aldım, bide altına vicco ayakkabı sipariş ettim Bide isimli çantadan aldım 🥰 15 aylık
Pamukhanim_ anonimli ayy o kadar güzel ki minnoşa da çok yakışacak. Bende baktım doğaya geçen gün ama doğa asla böyle şeyler sevmiyor.
mommommmm anonimli Bu benim de sepetim de gelenle aynı mı koyu mavi mi 🤣kendime de kot gömlek etek almayı düşünüyorum eşime de kot gömlek alcam🤣🤣🤣
anonimli Pamukhanim_ ya bende çok beğendim uzun zamandır aklımdaydı, Bi yürüsün de alırım diyordum hep. Dur bakalım bu bayram giyecek Ben öncesinde hep başka tulumlar giydirdiğim için giyeceğinden emindim😂 Doğa kendi kombinini kendi yapmayı seviyor annesi
anonimli Pamukhanim_ aa çok şık, çok hoş duruyor ya, tam doğaya yakışır türden gerçekten. Güle güle giysin minnoş🥰
anonimli Birberenannesi teşekkür ederim 🥰 evet gerçekten, özellikle pıtı pıtı yürüyen bebeklere çok yakışıyor 🤭