sarikavun biricik9 bebek kiyafetleri pamuk ya da viscon olur yani sentetikte yikamak aslinda yapisini daha da yipratir. Zibinlarini 40 da yikamak guzel ama digerlerini 30 da yikamayi deneyin isterseniz. Surekli solmaktan sikayetciyseniz. Bi de yumusatici gozune biraz beyaz sirke koyabilirsiniz hem kiyafetler daha yumusak oluyor hem dezenfekte gibi hem de sirke kiyafetlerin renklerini korur. Ben yumusatici hic kullanmam hep sirkeyle yilarim kiyafetleri. Bebeginline koymuyorum ama az da olsa icinde kaliyodur sirke belki o da etkiliyodur.
biricik9 sarikavun bende yumuşatıcı kullanmıyorum oğluma dediğiniz gibi renkli olanları 30 da yıkar beyazları 40 da yıkarım sentetik de yıkamam artık sirke hiç kullanmadım koku vs kalıyor mu benim koku huyum var kıyafet kokusuz olsa için rahat etmiyor kirli sanki evimi de temizler havalandırma yapıp her tarafa e bebegin pudra kokusunu sikarim oh mis derim tuvalette günde belki 100 defa sıkarım o kötü kokular oluşmasin diye
biricik9 oylesinebiri__ ben LC Waikiki Civil E bebek Defacto Adidas bunlardan aliyroum ve bazen ev için gündelik içinde nazar markası biliyor musun bilmiyorum ondan alıyorum onun da kalitesini beğeniyorum
biricik9 sarikavun öyle yapayım makina ayarını değiştireyim siz hangi program da ve kaç ayarda devirde yıkıyorsunuz
sarikavun biricik9 ben pamukluda yikiyorum bebegin kiyafetlerini onu da hizlandiriyorim cogu zaman 1 bucuk saate dusuyo hizlaninca yoksa 2 bucuk saat benim oamuklu ayarim. ya da nadiren hizli ciksin istiyos miks programim var 1 saatlik orda yikiuorum 30 derecede. 1000 yada 1200 devir programlarim ben degistirmiyorum. Uzerine 22 dakika da durulama var. Ama dedigim gibi yumusati gozum benim hep sirkelidir. Onu da deneyin isterseniz.
biricik9 duyguaksoy bu markayı görmedim gittiğim yerde ama bir daha ki sefere gittiğim de tekrar bakarım varsa alır denerim organik mi acaba 1 saatte çift durulma yapıyorum uzun mu süresi acaba
duyguaksoy biricik9 bence 1 saat uzun değil. Organik olarak en iyi marka olduğunu biliyorum kokusundan belli zaten. Dalin uni siveno falan bile yeterince doğal gibi gelmiyo bana hiç bir markaya güvenim kalmadı vallahi. Belki makinemizden dolayıdır
sarikavun biricik9 ama o kokular sayesinde de alerji gelistirebilirsiniz bebekte. En zararli seyler o yapay kokular. Hele sprey kokular en zararlisi. Sivi kokulardan kullanin cok rahatsizsaniz da bu cubuk olanlardan. Bebislerin tenleri zaten mis gibi cennet kokuyolar onlarin kendi kokusu siniyo kiyafetlerine. Beyaz sirkenin kokusu olkeskin olmaz zaten oyle cok da koynuyorim ben once oendi kiyafetlerinizde deneyin isterseniz.
Pinrrr biricik9 çok kirli olduğunu sanmıyorum 30 derece ideal bende çift durulama yapıyorum durunun granul doğal sabunu ile yıkıyorum. Dalinde kullandım içeriği temiz bide çok uzun programa atmıyorum
sarikavun duyguaksoy markanin icerik bilgisini paylasabilir misiniz acaba? İnternette bulamadim tam icerigini. Ben becerememis de olabilirim bu saatte ama
duyguaksoy sarikavun sarikavun bitkisel sabun 5-15, bitkisel noniyonik yüzey aktif madde 5-15, hindistan cevizi yağı 5-15, potasyum hidroksit, etanol, organik lavanta yağı, su