Merhaba anneler benim oğlum alerjik ve apotik 3 aylık di egzama başladı doktorumuz kıyafetleri çift durulma yap dedi 3 aydan şuana kadar 14 aylık kıyafetlerini çift durulma yapıyorum ve ayrı yıkıyorum anlamadığım şey neden kıyafetleri soluyor sanki eski kıyafet gibi markadan aldiklarim da aynı şekil deterjan da değiştirdim Dalin di sonra uni Banu aldım sonra sivona aldım hala aynı bu sefer makinadan şüphelenmeye başladım çevremde çift durulma yapan yok bebeklerine tek durulma yapıyorlar onlarda sıkıntı yok birde normal deterjan kullanıyorlar acaba ben çift durulma yaptığım için mi birde kirli sepette çok bırakmıyorum kıyafetti kalsın 2 günde 1 yıkıyorum eğer çok azsa 3 güne çıkartıyorum
Sizde çift durulma yapıyorsaniz bu durum sizde de var mı acaba hele yazın kıyafetlerini söylemek istemiyorum bildiğiniz hepsi rengi soluk ama o zaman 1 günde 1 makinaya atardım yoğun egzamadan dolayı