betul912_ ben de sizin gibi aynı durumdayım odasına geçtik 2 ay olacak halen odasının önünde yer yatağı yapıyorum yatıyorum ara ara uykusunda anne anne diyor uyumaya devam ediyor bazen doğal olarak içim geçiyor dalıyorum bazen lap diye uzerime atlıyor atlıyor derken dalmış vaziyette geçen uykusunda yaptı dişimi kanattı,bizimki daha oyun peşinde oramı buramı elliyo çekiştirip duruyor in çık yapıyo 30 45 dk da anca geciyoruz uykuya 😒