Kızım iki yaşında uykuya geçme konusunda problem yaşıyoruz o geç uyuyor ben sabirsizim derken sinirler geriliyor bagiriyorum kızıyorum
İki üç ay önce aldık yatağını daha önce yatak odasında yatıyordu hiç zorluk çekmeden odasına yatağına alıştı çok şükür uyku zamanı yatağına yatıyor ama uyumuyor konuşuyor sırtını kasitiyo dönüp duruyor çoğunlukla yarım saat yada daha fazla oluyo sabrım tükeniyor şimdi birde yeni bebeğim oldu dinlenmek istiyorum uyusun biraz nefes alim istiyorum böyle olunca da sesim yükseliyor yada uyurken devamlı; hadi uyu seni bekliyorum kapat gözlerini falan diyorum bu sefer baskı kuruyorum diye düşünüyorum