simseklivekalpli
Öncelikle herkese geçmiş olsun. Kuzucuklar iyidir inşallah. ☺️
Benim oğlanlar yaşamadı ama bilgilendirmek isterim bildiğim kadarıyla.
Belirtileri soğuk algınlığıyla benzer görülür. Burun akıntısı, hapşırma, hafif öksürük, ateş, halsizlik gibi. O yüzden normal bir soğuk algınlığı veyahut grip başlangıcı sanabilirsiniz. Asıl önemli belirtiler ise nefes almakta zorlanma, hırıltılı nefes, balgamlı ya da kuru öksürük, belki morarmalar, beslenme zorluğu ve yüksek ateş. Genellikle burun ve boğazda başlar Rsv sonra alt solunum yollarına inebilir zaten bir solunum yolu virüsüdür.