Yenidoğan sürecinde bu hastalığa yakalandık, öksürük burun tıkanıklığı ve ağızda balgam ile başladı. 2 3 gün evde burun açma ve nem taksiviyesi ile geçirdik. Düzelme olmayınca hastaneye müracaat ettik. 24 günlükken izole odaya yatışımız yapıldı, 6 gün kaldık. Bu süreçte hava,ventolin,cortair ve sürekli oksijen desteği sağlandı. Günde 4 5 kez burun yıkadık. Bol bol anne sütü ile hızla toparladık yoğun bakım sürecine girmeden.