herseySeninleguzel11 ben dün 14 kişilik misafirlerime 5 bardaktan yaptım. Suda iyice beklettim yıkadık pirinçleri yağda iyice kavurdum kısık ateşte zaten tel tel oluyo o an sonra da suyunu ekledim ama suyu göz kararı ekledim üzerini 2 parmak geçecek şekildi güzel oldu hemen de suyu çekti pişti sofra bezine sardım. Yetti artı bile pilavım