Kizlar günaydın normalde pilavı çok güzel yaparım ama fazla ölçü yapınca yani 3 bardaktan sonrasını sanki beceremiyorum ya tane tane olmuyor lapa da olmuyor ama hafif yapışıyor. Ölçüyü 1 e 1 buçuk olarak kullanıyorum her zaman. Şimdi 10 kişilik kaç bardaktan yapsam pilavı sizce ölçü ile verir misiniz ☺️☺️