Nare09 ben 3 tane test yaptım pozitifi görünce kan verdim hastanede . Sanırım ya 47 ya 43 çıktı 2 gün sonra sağlık ocağında verdim sabah 13 çıktı laboratuar farkı olur dediler hastaneye gittim orda verdim 10 çıktı. Tekrar görüşmeye gitmedim, sağlık ocağındakiler regl olmazsan 1 hafta sonra kontrole git dediler. Nasip diyorum ya ilerleseydi hafta farklı bir şey olsaydı 2 senedir korunmuyoruz 8-9 aydır takip ediyorum aralık ayında aşılamada oldum tutmadı. İlk oğlum ilk anda olduğu için hiç böyle olucağını düşünmedim. Bir sıkıntımız da yok benim kilom var onun dışında bir sıkıntı yok bu ay inositol başladım elimde vardı o bitsin inofolic alıcam ☺️ nasip kardeşi olsun çok istemiştim