Nare09
Olabilir bence , ben kanda 10 değerini gördüğümün gecesi 2 gibi falan regl oldum aşırı açık pembe gelmeye başladı öncesinde sonra koyulaştı pıhtılar geldi, gebelik belirtilerim vardı , regl olduğum gibi bitti resmen belirtiler. Eğer regl görmezsen 1 hafta içinde kontrole git ☺️ öyle demiştiler bana ama oldum yine de gidicem en azından kan tahlili veririm ☺️