aslancmom tavsiyem siz neyde hassassanız onu cocugunuza yavas yavas alıstırmanız. Soguk konusu mesela. Bi gün ılık verdiniz diper gün biraz daha soguya yakın sonra biraz daha sonra soguk. Ha soguk iyi bir şey değil elbet ama bu cocuklar bir gün dondurma yşyecek sıcakta soguk su içmek isteyecek. O yüzden ben bu kafayla erken başladım. Kademeli olursa belki sizinde içiniz rahat eder.
Bizimki malesef cok uzun sürdü. Çünkü nerdeyse 6 dişi aynı anda kabardı bu süreçte ve sonra ardı ardına cıktı. Belki sizinkilerde kabarmıstır. Bilemiyorum. Bizimkisi diş agrıları gelmeye başladıgında emerken parmagınıda sokuyor mesela. Arkadasın bebeğide öylemiş. Vs vs her bebekte farklı. İnsallah Rabbim bi kolaylık nasip ederde düzene girer her şeyleri