aslancmom bende ya iftarda ya iftar önceainde yediriyorum 5-6,5 arası uykuya 7,5-8 gibi gidiyorsak hemen yedirip götürüyorum üst bas değiş biraz öp koklaş oynar derken zaman geçiyor normalde emerek uyuyor ama cok toksa memeyi agzına alıp uyuyor ya da ayakta asagınyukarı salınarak uyutuyorum emzirmeden. Sürekli oturmak istediği için bugün ni kriz yasadık mesela. Kıcagımda uyutum uyuduktan sonrada koynuma basını koydum oyle uyumaya devam etti. İyice sakinlediğini anladıgımda yatırdım uyudu. Bir şey olmazsa uzun bir uykuya geçiş yapar. Her aksam istikrarlı yedirin bence faydası olacaktır.