sonmukemmelannebukucu suheyla92 bir haftadir bende günlük 1 çay kaşığı hindistancevizi yağı veriyorum bir sorun olur mu acaba ya
asyammmmmmmmmmm beginnerrmomm ben sürekli gittiğim eczacımızla görüşüyorum ilacımız bitmeden haber veriyorum onlar temin ediyorlar o süre zarfında. Eczacılara zaman zaman birer tane dağıtıldığını duymuştum
asyammmmmmmmmmm beginnerrmomm umarım kolaylıkla bulabilirsiniz küçük ilçelerdeki eczacılar belki daha kolay bulabilir
smileylaylom sonmukemmelannebukucu yani bildiğim kadarıyla bir şey olmuyor alerjisi yoksa çünkü Hindistan cevizi yağı bağırsak florası için önemli bir yeri var
Btl61 asyammmmmmmmmmm entogermina kids probiyotik ve hindistamcevizi yağı işe yaradı ama bu probiyotik genelde 2 yaş civarı veriliyor doktor ve eczacınıza danışın derim . Sabh aç karna probiyotik tok karna Hindistan cevizi yağı iki çay kaşığı deneyin derim .bol şifalar
asyammmmmmmmmmm Btl61 doktorumuz bizede enterogermina önerdi yarısını içireceğim bir tüpün günlük. Ne kadar sürede fayda gördünüz acaba
Btl61 asyammmmmmmmmmm bir ay falan sonra . dolcosoft hindistancevizi hepsini aynınanda kullandım ama dolcosoft zaten aylarca hatta yıl kulladım bence probiyotik ve Hindistan cevizi işe yaradı sizede şifa olur inşallah
ffffffff Dulcosoft 6 ay düzenli kullandıktan sonra kabızlık sorunu bitti düzenli uzun süre kullanmanız gerekiyor bağırsak alışkanlığı için yoksa kısa sürede bir çözüm bulamazsınız
mommommmm asyammmmmmmmmmm ben kabız olduğunda mercimek çorbası veriyorum doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama inanılmaz kaka yapıyor çorba verdikten sonra bilgin olsun Zeytinyağ ile yapıyorum 🙏🏻
smileylaylom Anne202325 arkadaşımın markası vardı o getirmişti onu kullandım, thelifeco var şuan, og natural, wefood,ravla, hayfene bakabilirsiniz.
mommommmm asyammmmmmmmmmm verdikten sonra sırtını sıvazlasan böyle gazını çıkarır gibi belki rahatlar o şekilde