Ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık problemi yaşıyoruz 11 buçuk aylık olduk hala geçmedi dulcosoft kullanıyoruz fayda ediyor ama dozunu azalttığım gibi kaka sertleşiyor. Bol lifli besliyorum yemeklerine zeytinyağı ekliyorum her gün armut yediriyorum tahılı azalttım ama değişiklik olmadı. Önerisi olan var mı